Turnclub Jong Moorsele Gymfed We Are Gym Gymfed We Are Gym   Gymfed We Are Gym   Ethias verzekeringen

Onthaal brochure

Welkom bij Turnclub Jong Moorsele.

Je hebt gekozen om van turnen jouw sport te maken. Wij zullen je hierbij graag begeleiden. Een heel team van lesgevers, vrijwilligers en bestuursleden staat klaar om jou van de turnsport te laten proeven en/of er verder van te genieten.

We gaan ervoor om onze leden een zinvolle en gezonde vrijetijdsbesteding te bieden in een gezellige, ongedwongen, ontspannen en sportieve sfeer waarbij de inzet belangrijker is dan de prestatie.

We hechten veel belang aan waarden zoals: verdraagzaamheid, begrip, respect, solidariteit, samenwerking, vertrouwen, vriendschap.

Onze vereniging biedt je volgende disciplines aan:  kleutergym, basisgym en competitiegym.
Vanaf het moment dat je kleuter naar school mag  tot …...........jaar,  kun je bij ons terecht. Dit zowel op recreatief als op competitief vlak.

Algemeen
De vereniging draagt de naam Turnclub Jong Moorsele, werd opgericht in 1961 als feitelijke vereniging en ondertussen gewijzigd naar een vzw.

Het secretariaat is gevestigd te Wevelgem in de Groeningestraat 12.

Tel. Secretariaat: 0472/77 66 91
Tel. Ledenadministratie: 0494/ 93 14 82
API ( Aanspreekpunt integriteit): api@turnclubjongmoorsele.be
Rekening nr: BE11 7380 3433 0948
E-mail: info@turnclubjongmoorsele.be
Website: www.turnclubjongmoorsele.be

Turnclub Jong Moorsele is aangesloten bij Gymnastiek Federatie Vlaanderen, vzw (GymFed)

Zuiderlaan 13
9000 GENT
Website : https://www.gymfed.be
E-mail: info@gymfed.be
Ons lidnummer bij de GymFed is 1319.

Geinteresseerd ?

Dit kan tijdens de inschrijvingsdagen in de sporthal van Moorsele op:

woensdag 6 september 2023 van 14u tot 16u00.
zaterdag 9 en 16 september 2023 van 8u45 tot 11u30.